måndag, juli 04, 2011

Semester

Aaah, va skönt med semester!!! Soffa och en bok och en sovande katt i knät, man kan inte börja semestern bättre!




Smygstartade semestern redan i helgen med min "darling".
Efter en för lång arbetsdag i fredags trampade jag hem till min darling som gav mig kallt att dricka medan han själv stod vid grillen... 
Jag roade mig med att lägga lite pussel med hans yngsta A. Fy va kul det är att pussla... Ska nog plocka fram ett eget och ha på bordet här hemma!
Kvällen fortsatte med ett glas vin på altan och trevligt sällskap, och alla jobbtankar var som bortblåsta!  Semesterkänslan började definitivt infinna sig :)

Darling och jag tog en promenad på lördagsmorgonen i det svenska sommarvädret... Dyblöta tog vi in på Konditori Wasa för en ovanligt god kopp kaffe. Mös lite med minnen att just detta var den plats där vi hade vår första dejt <3

Efter att ha lämnat darlings kids i Gullspång och dessutom fått uppleva Nunnestad "in action" valde vi att åka tillbaks till vårt kära Örebro och träffa de underbara Torsborgarna M och T. 
Länge sen jag hade chans att verkligen få umgås och prata med dessa sköna människor! Vi gick vidare till Harrys och darling och jag hamnade på bild söta som vi var :) 

På söndagen drack vi kaffe och åt supergod tårta och kladdmuffins hos underbara Miss C.L som fyllde år :) 


Som sagt, en perfekt start på semestern och imorn ska jag till hampeveckan och servera mat till hungriga tonåringar samt träffa en bunt underbara vänner som jag saknar något otroligt!!! 



22.04, darling ringde, fy vad jag saknar honom :/ 






 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar