fredag, januari 25, 2013

PMS

hata PMS och hela världen!!!

Gråtig, svullen mage, grinig, trött och bitchig! Japp, det är dagen innan mens. Det är inte alltid kul att vara kvinna! Dessutom är huset i stort behov av dammsugning då hunden hårar något övermänskligt, ja det kan ju ha att göra med att hon inte är det, mänsklig alltså. Det är fredag och jag hoppas bara på att vinet jag ska dricka och maken jag ska pussa på ikväll botar denna fruktansvärda kvinnosjukdom!

Det är inte roligt att ha känslan att man vill lägga sig ner på vårt håriga golv och bara ge upp. Ringde till stackars maken och berättade att det spelar ingen roll vad han köper hem för mat för jag tänker inte äta, jag tänker aldrig mer äta, jag är för fet! Och nu sitter jag här och hoppas, hoppas på att han köper glass till efterrätt, det är ju fredag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar