måndag, juni 03, 2013

Första sommarhelgen

Har haft en underbar första Sommarhelg! 

Vi drog till törpet i Gullspång, städade ordning inför sommaren, bjöd in vänner och familj på grillkväll på lördagskvällen och tårta på söndagen, så mys!

Åt för första gången på rökeriet i Otterbäcken, oj va mysigt det var, rekommenderas varmt! Vi fick vänta lite länge på maten, men utsikten var så fin och sällskapet så trevligt så det gjorde inte så mycket!

Är så glad över så mycket; min familj, mina vänner, törpet, livet!
Jag är så rädd att jag ska vakna upp och upptäcka att allt bara var en dröm.
Puss på er, tack att ni finns i mitt liv!

Här kommer några bilder från helgen

Älskade Husqvarna, min gamla trogna vän!

Man stöter på mycket spännande på landsvägarna





Skål å välkommen till sommarbostaden


sportaktiviteter

Nova diskar grillgallret

öppettiderna på ICA i lilla Gullspång är perfekta

Filosoferar på dasset

Någon som undrar vad jag bakade tårtan med?

Nova letar efter orm


massor med minitårtor

FIKA!!!
Paket :)



Utsikten var underbar



Ja, ni förstår varför ni måste göra ett besök hit i sommar


Farfar och Emil inspekterar stället

gött med mat

Bruuuuum, brum....
sötaste ljuslyktorna

Herr Salt och Fru Peppar är ett intimt par

en liten skyddsängel får vaka över törpet

choklaaaaaaaaaa gör mig glaaaaaaaaa :) (den andra chokladen hann jag inte få kort på innan den tog slut )

blommor
mer blommor :)

tur man är väldsbäst på att vara Åsa iaf :)

sjukt snyggt armband

en ny muminrumpa att dricka kaffet ur

Tillbax i staaaan igen













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar