måndag, februari 03, 2014

Schizofrena, åter igen... hjälp sökes!

Schizofrena är värre än vanligt, jag är så trött på henne. Är det någon som kan hjälpa mig?

Googlar träningsprogram för beach 2014, ser framför mig en vältränad brun tvättbräda till mage. Tre sekunder senare plockar jag ut de minst äckliga chokladen ur en överbliven chokladkartong från i julas.

Mår dåligt att första dagen på veckan misslyckats, tröstar mig med ett kex och en kaffe. Lägger ut status på FB; Beach 2014, någon?

Tänker: skit samma! -Varför kan jag inte få vara fet om jag vill!

Tänker: -Jag vill vara vältränad, smal och smidig och inte behöva oroa mig över muffinmagen över bikinitrosorna

Bestämmer mig för att ta promenad

Bestämmer mig för att sova

Det går runt i huvudet och jag blir så trött!

PT, någon? Jag betalar bra!

Eller nä, det gör jag inte...

Vill ge upp...


Vill visa världen att jag kan!!!¨


Vill sova...
vill gråta...

Snälla, någon hjälp!


#konstigarebloggännågonsin










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar