söndag, december 15, 2013

ingen rubrik

Om jag inte har ett konkret mål med deadline så tappar jag fokus direkt, jag vet inte riktigt vad som händer med mig, det susar i huvudet och jag lallar omkring.

Jag måste veta exakt vad det är som ska göras och vilka tidsramar jag har att hålla mig inom. Sen så behöver jag ganska fria händer i mitt arbete. Inte för fritt, då blir det för flummigt, lagom som är ett utnött ord i vårt land, lagom är bäst.

Jag klarar inte av stress då låser sig allt, men blir jag för ostressad och ingen skyndar på mig blir verkligen ingenting gjort. Ibland kan man fundera hur jag är konstruerad. 

Det är så lätt att tappa fokus och koncentration, när man tappar det tappar man intresset och målet glöms bort. Utan mål mår man dåligt och rätt var det är så är man deprimerad utan att veta varför.

Människa!!! Kvinna är ditt namn! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar