onsdag, januari 08, 2014

en blick in i ett schizofrent huvud


jag tänker att jag borde göra saker som jag i morse tänkte att jag skulle göra


men jag tänker, så jag har inte tid att faktiskt göra det jag tänkte



kaffet finns i magen och i koppen och på spisen. Själen skriker MER!


den duktiga ängeln håller på att förlora mot djävulen som tycker att jag borde få lata mig

men jag borde väl få lata eller hur? tycker du inte det?

ängeln viskar om belöning om jag gör som hon vill.

ängeln är en hon 
djävulen en han


borde jag kalla det hen ?

-nä.

ni ser ju hur upptagen jag faktiskt är, inte har väl jag tid att göra det jag tänkte när jag har så fullt upp med att tänka på det jag tänkte göra

yellow brick road... 

follow?

Ok

över regnbågen

vad finns där



börjar jag bli galen?

ja säkert en smula

en smula?

jag vill ha en kaka, men kakor är socker och socker gör människan deprimerad läste jag någonstans

kaka och kaffe.


kaffekaffekaffekaffekaffe...


jag måste nog vila nu







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar