måndag, januari 06, 2014

vem är åsa?

åsa, beskriv dig själv med ett ord.

Bara ett?

Det är ju omöjligt.

Snäll kanske?

Alltså, jo för all del, jag är väl snäll för det mesta. Det har funnits stunder i livet när jag inte alltid agerat snällt, men innerst inne har jag även de stunderna varit snäll, innerst inne, där i hjärtat. Det är väl det som räknas?

Målmedveten?

Ja, på sätt och vis. Jag satte konkreta mål den dagen när jag gick till studievägledaren och sa att jag ville studera socionomprogrammet. Jag tog mig genom komvux alla terminer, jag kom in! Fast ärligt talat så är det nog det enda målmedvetna jag har gjort, så målmedveten är nog inte ett ord som beskriver en åsa.

Noggrann?
På vissa områden

Hälsomedveten?
Medveten kanske, men dålig på följa egna goda råd.

Friluftsmänniska?
Ibland, när jag känner för det.

Social?
Inte enligt mig själv, skulle kunna tänka mig gå en kurs i social kompetens. Dock har jag fått höra att jag är social, men dom personerna  måste ha missuppfattat mig.

Ett ord sa du?

Ok, ett ord som beskriver en åsa:
rörig





































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar